شماره تماس

051-38762118-19

کندانسور هوایی افقی

کندانسور هوایی افقی چیست؟ کندانسور وسیله ای است برای خنک کردن ماده و تبدیل آن از حالت گاز به مایع که باعث خنک شدن محیط اطراف می شود. به طور کلی دو نوع کندانسور داریم: کندانسور هوایی و کندانسور آبی.

کندانسور هوایی ( کندانسور هوا خنک ) به طور مستقیم و بدون مصرف آب کار می کند و تنها با جریان هوای فن ها، عمل تقطیر و تبدیل بخار یا گاز داغ به مایع را انجام می دهد. به کندانسور هوایی، کندانسور فن دار هم گفته می شود. کندانسور های هوایی در طرح ها و سایز های مختلفی (از کوچک تا بسیار بزرگ) تولید می شوند و دو نوع دارند که نوع دیگر آنها کندانسور هوایی عمودی است. ما در این مقاله به توضیح کندانسور هوایی افقی می پردازیم.

جهت خرید کندانسور هوایی افقی و استعلام قیمت این کندانسور هوایی همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان سردخانه حقیقی در ارتباط باشید.

 

موارد استفاده کندانسور هوایی افقی

موارد استفاده از این کندانسورها در سیستم های تهویه و تبرید و ساخت سردخانه است. کندانسورهای هوایی افقی صنایع برادران حقیقی که تولید کننده سیستم های برودتی هستند، در جهت تحقق اهداف خود، با تولید محصولاتی هم تراز با رقبای اروپایی و انتخاب مرغوب ترین مواد اولیه همواره به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشد.

کاربرد کندانسور هوایی افقی

  • تهویه هوا
  • فرآیندهای شیمیایی صنعتی مانند تقطیر
  •  نیروگاههای بخار
  • سایر سیستمهای تبادل گرما

این کندانسور هوایی همچنین به عنوان یک واحد متراکم تخلیه افقی شناخته می شود. وقتی فضای بیرون محدود است، تخلیه جانبی ایده آل است. طراحی باریک تر امکان نصب همه کاره تر در فضاهای کوچکتر را فراهم می کند. این واحد همچنین در مقایسه با مدل‌های دارای تهویه بالا، تلاطم باد کمتر و عملکرد آرام‌ تری ایجاد می‌کند.

 

مشخصات کندانسور هوایی افقی

کندانسور هوایی افقی و مشخصات آن

کندانسورهای هوایی افقی ( Horizontal air condenser ) سری HCH با نام تجاری ARSHEH در 23 مدل از ظرفیت نامی 8/1 کیلو وات تا 172 کیلو وات طراحی شده اند.

1.فن ها

فن هایی که در کندانسور هوایی افقی استفاده شده اند، اطمینان از خنک شدن سریع کندانسور می دهند و باعث انتقال بهینه گرما از سیم پیچ به محیط می شوند.

2. کویل

کویل هایی که برای این نوع از کندانسورها استفاده می شوند با لوله های مسی 3.8 و با ارایش مثلثی ساخته شده اند. این ارایش مثلثی باعث می شود هوا در تمام سطح لوله پخش شود.

هدف از کندانسور هوایی افقی چیست؟

هدف کندانسور دریافت گاز پرفشار از کمپرسور و تبدیل این گاز به مایع است. این کار را با انتقال حرارت انجام می دهد، با این اصل که گرما همیشه از یک ماده گرمتر به یک ماده سردتر منتقل می شود. همچنین از اجزای کندانسینگ یونیت نیز می توان به کندانسور اشاره کرد.

قیمت کندانسور هوایی افقی

در این مقاله به توضیح کندانسور هوایی افقی پرداختیم. برای انتخاب و اطلاع از قیمت کندانسور هوایی افقی و انواع آن و ظرفیت متناسب با کاربرد مورد نظرتان، با شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی تماس بگیرید. شما تنها کافی ا‌ست با شماره 09159171605 تماس بگیرید. کارشناسان خبره برادران حقیقی بهترین پیشنهاد ها را به شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست