شماره تماس

051-38762118-19

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر

قیمت-اجاره-سردخانه-بالای-صفر-یا-خرید-آن

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر از جمله مواردی است که بسیاری از افراد نیاز دارند تا درباره آن بدانند. سردخانه‌ها به دو نوع مختلف تقسیم می‌شوند. سردخانه‌های زیر صفر که برای اقلامی به کار می‌رود که نیاز دارند تا در دمای زیر صفر درجه باشند. اما نوع دیگری از سردخانه‌ها به نام سردخانه‌های بالای صفر وجود دارد که کارکرد فراوانی برای ما دارد.

زیرا بسیاری از داروها، میوه‌ها و لبنیات در این نوع از سردخانه‌ها نگه‌داری می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با موارد تأثیرگذار بر قیمت سردخانه‌های بالای صفر آشنا شوید. معمولا به دلیل گران بودن اجاره ها توزیع ککندگان کالاها تصمیم به خرید سردخانه ها مخصوصا سردخانه بالای صفر می گیرند. صنایع برادران حقیقی با بیش از 30 سال سابقه در فروش سردخانه، چیلر، تونل انجماد و … برای خرید سردخانه های بالای صفر همراه شما می باشد. برای اطلاع از قیمت سردخانه بالای صفر با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر

معمولاً به یک دلیل عمده نمی‌توان میزان دقیقی را برای قیمت اجاره سردخانه بالای صفر در نظر گرفت. به جهت این که ابزار و تجهیزات این سردخانه‌ها وارداتی است در نتیجه به‌شدت نوسانات ارزی بر روی قیمت اجاره آن‌ها تأثیرگذار است. اثرگذاری نوسانات ارزی موجب می‌شود تا نتوان قیمت ثابتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

در نظر بگیرید که خراب‌شدن هرکدام از اجزای آن افراد را ملزم می‌کند تا از کشورهای دیگر قطعه موردنظر را وارد کنند. در نتیجه چندان نمی‌توان قیمت دقیقی را در نظر گرفت. اما موارد دیگری نیز در قیمت اجاره سردخانه بالای صفر تأثیرگذار است که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

 نرخ اجاره سردخانه بالای صفر

یکی از مواردی که بر نرخ اجاره تأثیرگذار است مبحث متراژ سردخانه است. طبیعی است که هرچه قدر متراژ سردخانه بیشتر باشد بالطبع اجاره سردخانه نیز افزایش می‌یابد. در اجاره سردخانه در نظر بگیرید که چه میزان از مواد غذایی را می‌خواهید ذخیره کنید. اگر میزان آن زیاد است در نتیجه به سراغ سردخانه‌های بزرگ‌تر بروید. اما اگر میزان متوسط یا کمتری را می‌خواهید ذخیره کنید بهتر است به سراغ سردخانه‌های متناسب با بار خود بگردید. بدین شکل می‌توانید اجاره کمتری را بپردازید.

برخی از سردخانه‌ها باتوجه‌به امکانات و فناوری‌های به‌کاررفته، مناسب برای یک سری از اقلام غذایی هستند. به طور مثال در زمان اجاره سردخانه درج می‌شود که این سردخانه مناسب برای ذخیره‌سازی صیفی‌جات است. ممکن است شما بخواهید میوه در سردخانه ذخیره کنید اما سردخانه مذکور مناسب برای صیفی‌جات باشد. در نتیجه شما ضرر می‌کنید. در مجموع هنگام اجاره سردخانه‌ها لازم است به این نکته نیز دقت کنید.

 هزینه اجاره سردخانه

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر

یکی از مواردی که در قیمت سردخانه‌ها مؤثر است، نوع ماشینی است که می‌تواند وارد سردخانه شود. برخی از سردخانه به‌اصطلاح تریلی رو هستند. بالطبع سردخانه‌ای که تریلی رو باشد نرخ اجاره بیشتری نسبت به سردخانه‌های دیگر دارد. حتماً میزان بار و ماشین‌های اجاره‌ای از سوی خودتان را در نظر بگیرید. اگر میزان بار شما کمتر از یک تریلی است لزومی ندارد تا سردخانه‌های تریلی رو را اجاره کنید. با اجاره این نوع از سردخانه‌ها که متناسب با بار شما نیست فقط هزینه بیشتری را بر خود تحمیل می‌کنید.

مسئله تأثیرگذار بعدی میزان امکانات موجود در سردخانه‌ها است. برخی از آن‌ها دارای یک سری از امکانات هستند که میزان اجاره آن‌ها را افزایش می‌دهد. به طور مثال برخی از آن‌ها مساحت زیادی برای پارک کردن تریلی‌های بیشتر دارند. در نتیجه شما می‌توانید بر اساس میزان بار خود تریلی‌های زیادی را در سردخانه بیاورید. همچنین برخی از سردخانه‌ها باسکول‌های بیشتری دارند. این امر نیز بر میزان اجاره تأثیرگذار است.

در برخی از سردخانه‌ها اقامتگاهی به جهت اسکان رانندگان تعبیه شده است. سیستم اعلام و اطفای حریق، سنسورهای اعلام نشت آمونیاک، روشن و خاموش شدن فن‌ها به شکل اتومات و … از دیگر موارد تأثیرگذار بر قیمت اجاره سردخانه بالای صفر است. لازم به ذکر است که تعداد سکوهای بیشتر برای تخلیه و بارگیری نیز به منزله بیشتر بودن قیمت اجاره سردخانه بالای صفر است.

قیمت اجاره سردخانه در تهران

همان‌طور که می‌دانید، قیمت اجاره سردخانه بالای صفر (above zero cold storage) به‌طورکلی در برخی از استان‌ها به لحاظ اهمیت آن‌ها، بیشتر از سایر استان‌ها است. این امر در مورد تهران نیز صدق می‌کند. به جهت زندگی جمعیت زیادی از مردم در تهران و مهم بودن این شهر معمولاً اجاره سردخانه در تهران به نسبت استان‌های دیگر بیشتر است.

اجاره سردخانه بالای صفر در تهران

در سردخانه‌های تهران نیز برخی از نکات تأثیر به سزایی در اجاره آن‌ها دارد. یکی از موارد مؤثر در قیمت اجاره سردخانه، تعداد سالن‌های آن است. برخی از سردخانه‌ها تعداد سالن‌های بیشتری دارد. به طور مثال ممکن است تعداد سالن‌های آن‌ها به 13 عدد برسد. این در حالی است که برخی دیگر از سردخانه‌ها سالن‌های کمتری را دارند. این نکته نیز واضح است که هرچه قدر سالن‌های بیشتری را بخواهید به‌مراتب باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایید.

در مجموع موارد ذکر شده بر قیمت اجاره سردخانه بالای صفر تأثیر می‌گذارد. برای کسب اطلاع دقیق از اجاره سردخانه‌های مختلف می‌توانید با ما تماس بگیرید. در همین راستا می‌توانیم بر اساس میزان بار شما بهترین سردخانه مناسب را به شما پیشنهاد دهیم.

اجاره سردخانه بالای صفر یا خرید آن؟

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر به موارد متعددی بستگی دارد. به طور مثال یکی از مهم‌ترین موارد تأثیرگذار بر قیمت اجاره سردخانه بالای صفر، نوسانات ارزی است. امکانات به‌کاررفته در سردخانه هرچه قدر بیشتر باشد به‌مراتب هزینه اجاره نیز به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.

به طور مثال متراژ سردخانه، تعداد سالن‌های آن، تعداد تریلی وارد شده به سردخانه، داشتن سیستم اطفا حریق و … از دیگر موارد تأثیرگذار بر قیمت اجاره است. در برخی از استان‌ها مانند تهران نیز اجاره‌ها باتوجه‌به اهمیت استان بیشتر از سایر نقاط کشور در نظر گرفته می‌شود.

میزان اجاره ها معمولا آنقدر بالاست که به صرفه تر است سردخانه هارا چه سردخانه بالای صفر و چه سردخانه زیر صفر خریداری کنیم. جهت خرید و استعلام قیمت سردخانه بالای صفر همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان سردخانه حقیقی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست