شماره تماس

051-38762118-19

مشخصات انواع درب سردخانه

مشخصات-انواع-درب-سردخانه

مشخصات انواع درب سردخانه، برای تمام نیازهای مختلف، طرح های همه کاره درب راه حلی عالی هستند. هر بخش، اعم از صنعتی، تجاری یا آشپزی، نیازمند راه حل های ویژه برای درب سردخانه است. انواع درب سردخانه برای صنعت طراحی شده است و تمام محدوده دمایی مورد نیاز از +80 درجه سانتیگراد تا -120 درجه سانتیگراد را پوشش می دهد.

 برای چندین دهه، سردخانه ها خنک کننده ایمن و شرایط ذخیره سازی بهینه را با جداسازی کامل سرد و گرم ارائه می دادند. چه برای ماهی، گوشت، سوسیس و محصولات پخته شده، گل فروشی، نوشیدنی ها، داروها، فناوری های پزشکی یا محصولات شیمیایی، نصب ایمن و جداسازی انواع درب سردخانه همیشه تضمین شده است. در این مقاله به مشخصات انواع درب سردخانه می پردازیم

انواع درب سردخانه 

برای مطابقت با سردخانه و اتاق های انجماد عمیق، طیف گسترده ای از درب های تولید شده در کارخانه ها را به شما پیشنهاد می کنیم. چه درهای لولایی، چه دریچه ای و چه درهای کشویی، نتیجه خنک کننده عالی را تضمین می کند. ما خوشحالیم که در مورد اندازه های خاص و طرح های فردی به شما توصیه می کنیم و پیشنهادات راه حلی از جمله نقشه های فنی را ارائه می دهیم.

درب سردخانه در سه دسته زیر تولید می‌شود:

  • درب‌های سردخانه لولایی

  • درب‌های سردخانه ریلی یا کشویی

  • درب‌های سردخانه ریلی کنترل اتمسفر

کارشناسان ما در صنایع برادران حقیقی همواره آماده گفتگو و پاسخ به سوالات فنی شما در مورد مشخصات انواع درب سردخانه هستند.

 

1. مشخصات انواع درب سردخانه لولایی

درب لولایی EVANS در سه نوع با ضخامت ۷cm برای کاربرد بالای صفر(۰/+۲) و با ضخامت ۱۳cm برای کاربرد زیر صفر(-۱۸/-۴۰) و با ضخامت ۹cm مناسب برای سردخانه‌های زیر صفر با عایق پلی‌یورتان با چگالی۳۸/۴۰ kg/m³ تولید می‌شود. درب‌ زیرصفر لولایی EVANS قابل تولید با ورق استنلس استیل یا گالوانیزه می‌باشد و در تمام درب‌ها المنت حرارتی نصب می‌گردد.

 

تاثیر-سردخانه-صنایع برودتی برادران حقیقی

2. مشخصات انواع درب سردخانه ریلی کشویی

درب‌های کشویی سردخانه در دو نوع با ضخامت ۹cm برای سردخانه‌ با دمای(-۲۰/+۴) درجه سانتیگراد و با ضخامت ۱۳cm برای کاربرد در سردخانه‌های زیر صفر (-۱۸/-۴۰) با عایق پلی یورتان با چگالی۳۸/۴۰ kg/m³ تولید می‌شوند.

درب کشویی این شرکت قابل تولید با ورق استنلس استیل یا گالوانیزه بوده و همه درب‌ها دارای المنت حرارتی می‌باشند.

3. مشخصات انواع درب سردخانه کنترل اتمسفریک

درب‌های سردخانه‌ای کنترل اتمسفریک ایوانس برای هوابندی کامل و جلوگیری از تبادل اکسیژن بین محیط داخل و خارج سردخانه‌های میوه و سبزیجات با استفاده از فریم آلومینیومی با درزگیر لاستیکی مخصوص و قرار گرفتن ۴ چفت بر روی آن تولید می‌شوند و هم چنین قابلیت باز شدن از داخل و خارج سردخانه‌را دارند.

مشخصات انواع درب سردخانه

درب-سردخانه

  • دارای قاب آلومینیومی.
  • لاستیک دور در جهت آب بندی از نوع مرغوب.
  • دارای سیستم جلوگیری کننده از تبادل اکسیژن بین سالن سردخانه و محیط بیرون.
  • مجهز به دستگیره مخصوص و امکان باز شدن در از داخل در مواقع ضروری.
  • تعبیه دستگیره های مخصوص برای حصول اطمینان از آب بندی کامل و ایجاد فشار مضاعف روی در 

4. درب هم سطح – درب کانتینری سردخانه

این نوع درب در کانکسهای خودرو یا مکان هایی که درب در مسیر تردد می باشد، استفاده می گردد، که در ضخامت های ۵ ، ۸/۵ و ۱۰ سانت تولید می گردد.

مشخصات درب های همسطح کانتینری

چهارچوب درب از استیل ۳۰۴ با ضخامت ۱ و ۱/۵ میلیمتر عایق فوم پلی یورتان با دانسیته ۴۰ kg/m3 گسگت مخصوص و مقاوم در برابر سرما المنت حرارتی جهت سردخانه های زیر صفر برای جلوگیری از یخ زدگی یراق آلات از جنس استیل و آبکاری شده مجهز به قفل سویچی پوشش درب از ورق رنگی سفید پیش رنگ شده که در صورت درخواست مشتری قابل تولید با ورق استیل ۳۰۴ با ضخامت ۰/۵ میلیمتر می باشد. قابلیت تولید با دریچه بازدید نصب آسان و راحت قابلیت تولید بصورت تک لنگه ، دو لنگه و سه لنگه.

لوازم جانبی و مشخصات انواع درب سردخانه

لوازم-جانبی-و-مشخصات-انواع-درب-سردخانه

مجموعه وسیعی از لوازم جانبی طیف وسیعی از درب‌های سردخانه و درب‌های انجماد عمیق را تکمیل می‌کند و تضمین می‌کند که درب شما می‌تواند مطابق با خواسته‌ها و نیازهای شما تطبیق داده شود، مانند:

  1. تغذیه ریل لوله ای یکپارچه در چارچوب در
  2. طرح های خاص قاب در صورت درخواست
  3. عنصر یکسان سازی فشار گرم نشده
  4. بسته شدن معکوس برای درهایی که به سمت داخل باز می شوند
  5. اتصالات مختلف درب (مانند مهر و موم اسکار یا یورو 2000)
  6. قفل های چند نقطه ای (مانند قفل های دو یا سه نقطه ای)
  7. سوئیچ تماسی درب، بدون تماس (القایی) یا مکانیکی
  8. سیستم های مختلف حفاظت از ضربه (به عنوان مثال ساخته شده از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ)
  9. پنجره های شیشه ای عایق یکپارچه (گرم یا گرم نشده) در طرح های مختلف

بهترین درب سردخانه‌ کدام است؟

بسته به مشخصات انواع درب سردخانه و نوع نیاز شما همچنین نوع محصولاتی که قرار است در سردخانه خود نگه داری کنید، بهترین درب سردخانه مشخص خواهد شد، برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره پیش از خرید درب سردخانه‌ای با مشاوران ما در صنایع برادران حقیقی تماس حاصل کنید.

نتیجه گیری 

سردخانه ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که بتوانند از نفوذ گرما به داخل اتاقک جلو‌گیری کنند. اگر اینگونه نباشد مصرف انرژی بسیار افزایش می یابد. درب سردخانه ها چون محل ورود و خروج به فضای سردخانه است، باید به گونه‌ای طراحی شوند که علاوه بر دسترسی آسان به سردخانه، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری کنند. بنابراین طراحی‌های مختلفی از درب سردخانه ها وجود دارد. ما در این مقاله با مشخصات انواع درب سردخانه آشنا شدیم. 

صنایع برودتی برادران حقیقی تولید کننده برتر انواع درب سردخانه صنعتی در ایران با بیش از ۵۰ سال سابقه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست