شماره تماس

051-38762118-19

طراحی و ساخت سردخانه رستوران

سردخانه رستوران را ما می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم :
دسته اول بدین صورت است که مواد غذایی را که می خواهیم در مدت زمان طولانی ترین حفظ و نگهداری کنیم در سردخانه های زیر صفر نگهداری می کنیم و در صورتی که بخواهیم مواد غذایی دیگر را در مدت زمان کمتری استفاده کنیم از سردخانه های بالای صفر استفاده می کنیم .

در رستوران ها عمدتاً به دلیل اینکه مواد غذایی را در بازه های بلندمدت نیازمند هستند تا ذخیره کنند بیشتر از سردخانه های بالای صفر استفاده می کنند و در صورتی که بخواهند که مواد غذایی خود را در دمای بالای صفر نگه داری کنند معمولاً از یخچال های مخصوص این کار استفاده خواهند کرد در صورتی که بخواهند مواد غذایی را برای مدت زیادی ذخیره‌سازی کند عمدتاً از سردخانه های زیر صفر استفاده می کنند .

در سردخانه زیر صفر در رستوران ها عمدتا گوشت منجمد ، سبزیجات مانند کرفس،شوید،جعفری، سبزیجات آماده طبخ، گوشت مرغ منجمد، گوشت ماهی منجمد و …. ، تمام این اقلام در سردخانه های مخصوص رستوران نگه داری می گردد.

سردخانه های رستوران عمدتا حجم بالایی ندارند و در مقیاسهای کوچک و متوسط ساخته می شود ، البته به این نکته باید توجه کنیم که بعضی از شرکت‌ها و یا کارخانه جات برای رستوران های خودشان سردخانه بزرگ و صنعتی را احداث می‌کنند.

چرا که در این کارخانجات و شرکت ها و ادارات نیاز به طبخ غذا بسیار زیاد احساس می‌گردد و حجم بالایی از غذا به صورت روزانه توزیع می گردد و به همین جهت بسیار حائز اهمیت است که سردخانه های بزرگتری با مشخصات فنی ویژه‌ای برای این قبیل از مصرف کنندگان ساخته شود

انبارداری در سردخانه یکی از دیگر موارد حائز اهمیت در ساخت سردخانه می باشد بایستی مواد غذایی را به صورتی دسته بندی کنیم که در اثر تماس مواد غذایی با یکدیگر در سردخانه این مواد غذایی تحت تاثیر قرار نگیرند و بایستی که شرایط بهداشتی سردخانه را نیز بسیار زیاد مورد نظر قرار دارد

البته سردخانه لبنیات هم در رستوران ها می توان استفاده کرد و معمولا از فرآورده هایی مثل ماست و پنیرهای پیتزا و …می توان در این سردخانه ها ذخیره سازی نمود .

نکته مهم این است که ما بایستی که استانداردهای نگهداری مواد غذایی را در این نوع از سردخانه ها لحاظ کنیم تا بتوانیم به کیفیت مطلوبی از مواد غذایی نگهداری شده در این سردخانه ها را بتوانیم به دست آوریم .

منبع:سایت صنایع غذایی

یکی از محصولات برجسته شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی سردخانه پرتابل یا متحرک می باشد.

سردخانه پرتابل صنایع برودتی برادران حقیقی

سردخانه پرتابل (Portable refrigerator) یا سردخانه متحرک و یا سردخانه موبایل یکی دیگر از انواع سردخانه است که دارای یک شاسی مستحکم آهنی بوده و بوسیله ساندویچ پانل پلی یورتان عایق بندی شده است.

همانطور که از نام این دسته از سردخانه پیداست، آنها بوسیله کامیون و تریلی دارای قابلیت حمل و نقل و جابجایی می باشند.

به علت قابلیت جابجایی آسان و مقرون به صرفه بودن سال های زیادی مورد استفاده مصرف کنندگان مختلف قرار گرفته اند.

زمینه فعالت صنایع برودتی برادران حقیقی در خصوص سردخانه :

  • فروش سردخانه
  • تعمیرات سردخانه
  • خدمات پس از فروش سردخانه
  • ساخت سردخانه
  • نگهداری سردخانه
  • طراحی سردخانه
  • محاسبه سردخانه
  • اجرا سردخانه

برای اطلاع از قیمت انواع سردخانه و یا ساخت سردخانه‬‎ با ما تماس حاصل فرمایید

بارکد صنایع برودتی برادران حقیقی
بارکد صنایع برودتی برادران حقیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست