شماره تماس

051-38762118-19

دستگاه سردخانه و گرمخانه ماست

دستگاه گرمخانه و سردخانه ماست ۶ کشویی مخصوص عمل آوری ماست بعد از مرحله پخت شیر و مایه زنی می باشد که برای ایجاد پروسه دمادهی به ماست استفاده از این نوع دستگاه الزامی می باشد و سرعت تولید در واحد های کارگاهی را بالاتر می برد.

سردخانه برادران حقیقی

البته شایان ذکر هست که در صورت نیاز به استفاده در کارخانه های دستگاه های گرمخانه و سردخانه ماست هیمورا در ابعاد و ظرفیت های مختلف قابل تولید می باشد.


دستگاه گرمخانه و سردخانه ماست بندی

در واقع برای تولید ماست و بعضی از سایر لبنیات شامل پنیر احتیاج به طراحی گرمخانه و سردخانه ماست می باشد، که معمولاً در نوع های قدیمی به نیروی انسانی زیاد و مجرب برای تولید مورد نیاز می باشد.


ولی سیستم تولیدی شرکت صنعتی هیمورا با هوشمند نمودن پروسه ی تولید علاوه بر اینکه به نیروی کار احتیاج کمتری دارد بلکه کیفیت کالای اصلی را افزایش می دهد.


در حقیقت گرمخانه و سردخانه ماست هوشمند گونه ای سرد خانه صنعتی می باشد که دارای تابلو برق و دریچه های خودکار و لوازم گرمایشی و سرمایشی می باشد و شیر ورودی را از وقت مایه خوردن و استارت کارهای گرمخانه گذاری تا تمام شدن وقت سردخانه بطور کاملا هوشمندانه بررسی می نماید و به اتمام می رساند و احتیاجی به جا به جا نمودن کالا و سرپیچی و بررسی در مواقع تولید را ندارند.


ویژگی های گرمخانه و سردخانه ماست

در واقع از مزیت های این دستگاه گرمخانه و سردخانه ماست میتوان به احتیاج داشتن به جای کم برای احداث سردخانه، احتیاج به نیروی انسانی خیلی کم و کالا تولیدی با افزایش کیفیت اشاره نمود.


همچنین این دستگاه نخستین بار در ایران بوسیله ی شرکت صنعتی هیمورا به تولید رسیده است همچنین در سیستم تثبیت مالکیت صنعتی و معنوی به اسم این شرکت ثبت شده است و در واقع هر گونه تکثیر و شبیه سازی از این دستگاه از طریق قانون پیگیری می شود.

دستگاه گرمخانه و سردخانه ماست

به اصطلاح می توان گفت گرمخانه و سردخانه ماست به حالت ایستاده و کاملاً استیل بطور خودکار قادر به طراحی و تولید هستند، معمولاً در لبنیات نیمه صنعتی و ماست بندی – آبمیوه – مغازه و فروشگاههای غذایی و برخی خطوط تولید به کار برده می شوند.

در واقع گرمخانه و سردخانه ماست هیمورا را هم می توان به حالت دو منظوره تولید نمود که این مدل سیستم مطلوب ترین انتخاب جهت تولیدی لبنیات نیمه صنعتی و ماست بندی به کار برد.

دستگاه گرمخانه و سردخانه ماست ۶ کشویی

اجزای دستگاه گرمخانه

سیستم حرارتی دوجداره که مابین جداره عایق پشم شیشه است دارای ترمواستارت برای بررسی و مرتب سازی دما حرکت هوای گرم مجهز به طبقات درونی کاملاً تمام استیل درب های باز شو از طرفین چرخدار برق تک فاز می باشد.

اجزای دستگاه سردخانه

دستگاه سرمایشی ( کمپرسور و کندانسور ) گاز فریون R22 دو جداره که بین جداره ها عایق پشم شیشه قرار دارد مجهز به طبقه های درونی کاملاً استیل دربهای باز شو از طرفین چرخدار برق تک فاز می باشد.

قابل ذکر می باشد که در تولید گرمخانه و سردخانه ماست پارامترهای زیادی در کیفیت لخته ماست می تواند تاثیراتی داشته باشد.

از این رو مسائلی که می تواند کیفیت لخته را تحت تاثیر قرار دهد مورد کنترل و بررسی قرار می گیرد و بازده هایی که میتواند برای برطرف نمودن این عیب ها کارا باشد بررسی می گردد.


موارد استفاده گرمخانه و سردخانه ماست

کارگاه ماست بندی

لبنیاتی ها

دامداری های صنعتی و سنتی

فروشگاه های مواد غذایی و لبنی

نقاط قوت گرمخانه و سردخانه ماست

دارای گرمخانه ماست

دارای سیستم برودتی سردخانه ماست

کنترل هوشمند دمای ماست

دارای گارانتی و پشتیبانی

منبع: سایت صنایع غذایی

یکی از محصولات برجسته شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی سردخانه پرتابل می باشد.

سردخانه پرتابل صنایع برودتی برادران حقیقی

سردخانه پرتابل (Portable refrigerator) یا سردخانه متحرک و یا سردخانه موبایل یکی دیگر از انواع سردخانه است که دارای یک شاسی مستحکم آهنی بوده و بوسیله ساندویچ پانل پلی یورتان عایق بندی شده است.

همانطور که از نام این دسته از سردخانه پیداست، آنها بوسیله کامیون و تریلی دارای قابلیت حمل و نقل و جابجایی می باشند.

به علت قابلیت جابجایی آسان و مقرون به صرفه بودن سال های زیادی مورد استفاده مصرف کنندگان مختلف قرار گرفته اند.

زمینه فعالت صنایع برودتی برادران حقیقی در خصوص سردخانه :

  • فروش سردخانه
  • تعمیرات سردخانه
  • خدمات پس از فروش سردخانه
  • ساخت سردخانه
  • نگهداری سردخانه
  • طراحی سردخانه
  • محاسبه سردخانه
  • اجرا سردخانه

برای اطلاع از قیمت انواع سردخانه و یا ساخت سردخانه‬‎ با ما تماس حاصل فرمایید

بارکد صنایع برودتی برادران حقیقی
بارکد صنایع برودتی برادران حقیقی


یک پاسخ

  1. دورود بر شما و عرض خسته نباشید من چند سال پیش درکرمانشاه سردخانه و گرمخانه احداث کردم که با یک اواپراتور هم سرما می داد هم گرما و طبق ساعت تنظیم شده یا پ هاش متری که به یک کامپیوتر وصل بود وقتی پهاش به درجه ایدال می رسید خود بخود گرمایش قطع و هوا تهویه و اواپراتور شروع به سرمایش می کرد.. چرا تو ایران در سطح وسیع اجرا نمیشه هر جا میری یه اواپراتور بخار با یه اواپراتور فریون هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست