شماره تماس

051-38762118-19

دستگاه یخساز حبه ای صنعتی – همراه با قیمت یخساز

یخساز-حبه-ای

هیچ چیز بدتر از این نیست که تکه های یخ تمام شود و مجبور شوید یک نوشیدنی در دمای اتاق بنوشید یا محصولات فریزری شما فاسد شوند و مشتریانتان را ناراضی به خانه بفرستید. اینجاست که یخساز حبه ای به کار شما می آیند. در بسیاری از مکان ها از جمله رستورانها، هتل ها، کافی شاپ ها و … نیازمند به یک نوع یخ بهداشتی در ابعاد استاندارد هستند که به آن یخساز حبه ایی می گویند و نام دیگر این دستگاه یخساز رستورانی می باشد .

گروه صنایع برادران حقیقی، با تولید انواع دستگاههای یخساز شامل : یخساز قالبی و یخساز حبه ایی همچنین انواع سردخانه با بیش از 30 سال تجربه در خدمت شما عزیزان است. جهت خرید و استعلام قیمت همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان سردخانه حقیقی در ارتباط باشید.

یخساز حبه ای چیست ؟

یخساز حبه ای (ice cube maker) یکی از انواع دستگاه های یخ ساز است. دستگاه یخساز حبه ای، یخ حبه ای در حجم و مقیاس بالا تولید می کند. بسته به مدل انتخابی آنها، در طول روز چیزی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم یخ حبه ای تولید می کنند.امروزه اکثر یخچال ها، یخ مورد نیاز مصرفی را فراهم می کنند، اما به اندازه داشتن این یخساز اختصاصی کارآمد نیستند. بعلاوه، آنها می توانند تکه های یخ را در عرض چند دقیقه شروع به تراشیدن کنند، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید مدت زیادی صبر کنید.

یخساز-حبه-ای-چیست

یخسازهای تجاری

یخسازهای تجاری تقریباً برای هرگونه خدمات غذایی یا تاسیسات مهمان نوازی ضروری هستند. تجهیزات دستگاه تولید یخ این اطمینان را می دهد که یخ تمیز، تازه به طور مداوم در طول روز ساخته می شود، بنابراین می توانید غذاها را در حین حمل و نقل سرد نگه دارید یا نوشیدنی های گوارا تهیه کنید.

ما همچنین ماشین هایی با سبک ها و پیکربندی های مختلف را تولید می کنیم، بنابراین پیدا کردن گزینه ای که برای نیازهای یخ ساز شما مناسب است آسان است.

مشخصات یخساز حبه ای چیست؟

مشخصات-یخساز-حبه-ای                       یخساز-حبه-ای-دیجیتالی

یخساز حبه‌ای در ظرفیت‌های ۳۰، ۴۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و به صورت ظرفیت‌های سفارشی نیز تولید می‌شود که باید با توجه به نیاز شما انتخاب و تولید شود. بدنه این دستگاه از استیل خالص طراحی شده است و نسبت به زنگ زدگی مقاوم است. در ادامه به مشخصات دیگر آن می پردازیم.

متریال استفاده شده در یخساز حبه ای صنعتی شامل بدنه، کمپرسور، سیستم تبرید، شیر آلات و پمپ آب می باشد. مواردی که در قیمت و کیفیت این یخساز تاثیر دارد، می توان به دارا بودن یا نبودن فیلتر آب و پمپ تخلیه و نوع کمپرسور آن اشاره کرد.

قیمت یخساز حبه‌ ای – قیمت دستگاه یخساز حبه ای

به طور قطعی نمیشود قیمت دقیقی برای دستگاه یخساز حبه‌ ای در نظر گرفت زیرا به فاکتور های زیادی بستگی دارد که این فاکتورها را شرح می دهیم ;

  • افراد قصد خرید چه نوع یخساز حبه‌ ای را دارند؟
  •  محصول ایرانی است یا خارجی؟
  • نوع نیاز، اندازه و مقدار یخ مصرفی چیست؟

با توجه به موارد بالا و نیاز مصرف مشتری قیمت یخساز ها متفاوت می شود.

ظرفیت دستگاه یخساز حبه ای

  1.  دستگاه یخساز حبه ایی ۳۲ کیلویی با ظرفیت مخزن ۹ کیلوگرم
  2.  دستگاه یخساز حبه ایی ۵۰ کیلویی با ظرفیت مخزن ۲۵ کیلوگرم
  3.  دستگاه یخساز حبه ایی ۱۰۰ کیلویی با ظرفیت مخزن ۶۰ کیلوگرم
  4.  دستگاه یخساز پودری ۱۰۰ کیلویی با ظرفیت مخزن ۲۰ کیلوگرم
  5.  دستگاه یخساز حبه ایی ۱۵۵ کیلویی با ظرفیت مخزن ۶۵ کیلوگرم

نکاتی قبل و بعد از انتخاب یخساز حبه ای

نکاتی-قبل-و-بعد-از-انتخاب-یخساز-حبه-ای

یخساز حبه‌ ای ؛ قبل از خرید

قبل از خرید باید توجه کنید که این دستگاه را برای چه محیط و استفاده ای می خواهید، آیا میخواهید برای کسب و کار خود استفاده کنید ؟ یا می خواهید در رستوران و کافی شاپ خود نوشیدنی سرد سرو کنید ؟ یا برای نگهداری مواد  غذایی سرآشپز می خواهید ؟ یا برای موارد شخصی و خانگی ؟
بعد از این که قصد خود از خرید محصول را مشخص کردید، اقدام به خرید دستگاه کنید.

یخساز حبه‌ ای ؛ هنگام خرید

در هنگام خرید یخساز حبه ای حتما باید به سازنده آن و همچنین استاندارد بودن یخساز توجه کنید زیرا این یخساز حبه ای به دلیل سیستم پیچیده تبرید و حساس بودن زیاد به لحاظ کارآیی امکان عدم کاربرد وجود دارد.

یخساز حبه‌ ای ؛ بعد از خرید 

مانند اکثر محصولات تبرید، یخ سازهای قابل حمل باید چند ساعت قبل از اتصال وصل شوند تا مطمئن شوند که مایع خنک کننده پس از حمل ته نشین شده است. این کار به اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه کمک می کند.

همچنین، باید مطمئن شوید که یخساز خود را به طور مرتب تمیز می کنید تا به درستی کار کند. برخی از مدلها دارای چرخه خودکار تمیز کردن هستند، اما برخی دیگر را باید طبق دستورالعمل سازنده، شستشو داده و پاک کنید.

نحوه عملکرد یخسازهای صنعتی حبه ای

نحوه-عملکرد-یخسازهای-صنعتی-حبه-ای

دستگاه یخساز حبه ایی یک مخزن نگه داری دارد که یخ های تشکیل شده در آن نگهداری می شوند. ظرفیت مخزن یخساز های حبه ای متفاوت اند. وقتی مخزن از یخ به طور کامل پر شد، عملیات یخسازی توسط دستگاه خاموش می شود. تا زمانی که حبه های یخ از داخل مخزن برداشته نشوند عملیات یخسازی متوقف می شود. به محض اینکه حبه های یخ را از داخل دستگاه بردارید، یخساز اتوماتیک دوباره شروع به یخسازی می کند.

این یخساز حبه ایی اقدام به تسویه آب آشامیدنی می کند و با سیستم تبرید یخ را به صورت حبه های قند تولید می کند که شفافیت بالایی دارند. دستگاه یخساز حبه ای، نوعی یخ بهداشتی حبه ایی تولید می کند که برای خنک کردن آب و نوشیدنی ها استفاده می شود و به همین منظور در بسیاری از رستوران ها و آبمیوه فروشی ها و … برای خنک کردن نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

یخ ساز های حبه ای سه نوع یخ تولید می کنند که شامل یخ های مکعبی، پودری و پولکی می باشند، که با توجه به نوع یخ تولیدی آنها موارد مصرفی خاصی را دارا می باشند.

خرید یخساز حبه ای صنعتی

گروه صنایع برودتی حقیقی با توجه به پیچیده بودن سیستم یخساز رستورانی اقدام به واردات مدل های پیشرفته آن از کشورهای صاحب برند یخسازی نموده است که شامل یخساز های شرکت های NTF ، BREMA ، ITV  است.

همچنین با توجه به همکاری گسترده در زمینه های مختلف، عاملیت فروش یخساز ان تی اف ( NTF ) ایتالیا را در ایران اخذ نموده است و تمامی عملیات گارانتی و خدمات پس از فروش را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد.

دستگاه یخساز حبه ایی، با تولید انبوه یخ در رستوران‌ها و هتل‌ها، همچنین در مصارف نگه‌داری مواد غذایی کاربرد بسیاری دارد. داشتن یک یخساز حبه ای خانگی و یا یخساز حبه ای صنعتی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. جهت خرید و استعلام قیمت با کارشناسان سردخانه حقیقی در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان

نوع درخواست